Політика повернення
Повернення і обмін
Відповідно до чинного Законодавства України: “Повернення товару протягом 14 днів з моменту покупки (з моменту отримання товару)”. На підставі ст. 9 Закону України “Про захист прав споживачів” повернення товару здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки (товар не підійшов / не сподобався).
Повернення в цьому випадку можливий тільки якщо:
- товар не був у вживанні і жодним чином не використовувався;
- повністю збережена фірмова упаковка і комплект поставки (включаючи ярлики і пломби);
- товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент покупки і передачі користувачеві (без будь-яких механічних пошкоджень і дефектів);
- при наявності розрахункових документів на товар виданих споживачеві разом з товаром, таким документом є рахунок-фактура нашого магазину, або ТТН (Товарно-Транспортна Накладна) про отримання товару від кур’єрської служби, що здійснює доставку.
У цьому випадку клієнт оплачує зворотну доставку товару згідно з діючими тарифами.
Зворотній Доставка здійснюється кур’єрською службою “Нова пошта”.
Повернення грошей
Проводиться через переклади ПриватБанк. Ви зможете отримати повернення грошей на свою карту або в будь-якому відділенні ПриватБанк, після того як товар повернеться, і буде перевірений (1-7 днів з дня відправки його Вами). У разі переведення грошей на картки інших банків України, комісія перекладу оплачується одержувачем.
У разі якщо обмін товару проводиться не з вини магазину, то сума повернутих грошей відправляється з урахуванням відрахувань вартості транспортної доставки: вартість доставки товару до клієнта, вартість доставки післяплати, вартість доставки товару від клієнта в магазин, гроші, сплачені за доставку магазину (40 або 60 грн) віднімаються з цієї суми.